subota, 3. listopada 2015.

STID







Ebu Seid el Hudri je rekao:
"Muhammed,sallallahu alejhi ve sellem je bio stidniji od djevice prve bracne noci i kada bi vidio nesto sto prezire,mi bismo to primjetili po izrazu na njegovom licu."
(Buharija i Muslim)
Poslanik sallallahu alejhi ve sellem je svoj stid,uostalom kao i kompletan ahlak,doveo do savrsenstva!
O toj savrsenosti i suptilnosti njegovog morala govori i to da nikada NIJE JAVNO KORIO muslimane zbog nekih gresaka i propusta ,niti je po IMENU SPOMINJAO pocinioca odredenog grijeha,ved bi govorio :
"Sta je sa ljudima koji rade to i to",ne zeleci ga osramotiti! Osim toga,on je volio pricati ashabima o moralu i stidu drigih poslanika.
Poslanik sallallahu alejhi ve sellem je jedanput ispricao dogadaj sa Musaom a.s ,kako bi ukazao na njegov stid.Rekao je :
"Musa a.s je bio izrazito stidan covjek tako da nije dozvoljavao da ljudi vide neki dio njegovog tijela.Zbog toga su ga neki ljudi iz njegovog naroda poceli vrijedati,i ismijavati tvrdeci da on ima neku tjelesnu mahanu ili bolest posti nikada ne otkriva svoje tijelo.Allah dzs je osujetio njihove spletke,i usutkao one koji su sirili glasine o tome.Naime,Musa a.s.,je jedanput bio sam pored rijeke,pa je skinuo svoju odjecu,stavio je na kamen i onda se okupao.Kada se okupao,krenuo je prema kamenu na kojem je bila njegova odjeca,ali je Allah dzs dao da se kamen podigne i odnese njegovu odjecu.Musa a.s. je uzeo stap,i dozivao kamen,gpvoreci-Kamenu,vrati mi odjecu,kamenu vrati mi odjecu!,
Medutim,kamen se nije zaustavio dok nisu doslu do skupine zidovskig glavesina.Kada su ga oni vidjeli,shvatili su da on posjeduje najsavrsenije i najljepse tijelo medu njima.Nakon sto se kamen zaustavio,Musa a.s je obukao svoju odjecu,a onda je svojim stapom udario po kamenu nekoliko puta tako da su od tih udaraca ostali urezani tragovi u kamenu."(Buharija)

srijeda, 30. rujna 2015.

Istinita priča sa hadža:



>Melek smrti na izlazu broj devet<
Jedna od kapija Mesdžidul Harama (Harem Kabe)
Šejh Abas Betavi, na jednom od druženja sa omladinom, ispričao je slučaj koji se desio njegovom prijatelju a koji je od učenih ljudi, u tavafu pored Kabe…
Njegov prijatelj ispričao je šejhu Abasu sljedeće: “Dok smo tavafali oko Ka'be (kružili, tavaf činili), primijetio sam djevojku, kako priča na mobitel. Pričala je povišenim glasom, smijala se, okrečala lijevo, desno. Dok se tako ponašala, neki momci u tavafu su oko nje kružili, jer se ponašala izazovno a možda je sa nekim od njih i razgovarala u tavafu.
Kad sam vidio kako se ponaša nepristojno u tavafu, htio sam je samo posavjetovati, jer je privlačila na sebe pažnju, posebno omladine. Nisam htio odmah, nego sam sačekao da bude zadnji krug (sedmi). Pošto je vidjela da joj prilazim i hoću da joj se obratim, iznenada se proderala na mene riječima: “Šta hočeš ti, šta trebaš?!“
Rekao sam joj tihim glasom, kao svom djetetu: “Djevojko, boj se Allaha, boj se Allaha, pripazi na svoje ponašanje, ti se nalaziš u Allahovoj kući (Bejtullah), vidiš da svojim ponašanjem privlačiš na sebe pažnju, ovi mladići kruže oko tebe (nabacivaju joj se). Boj se Allaha, ovog trenutka ti može doći Melek smrti i u takvom stanju uzeti tvoju dušu, šta radiš to od sebe!“
Nakon što ga je saslušala, oštro mu odgovori: “Slušaj, šta je tebe to briga, a što se tiče tog Meleka smrti, reci mu neka me čeka na izlazu broj devet !“(jedan od izlaza/vrata u Haremu, jer svaki izlaz/ulaz, odnosno vrata, imaju svoj broj zbog lakše orijentacije) Kad sam čuo njene riječi, samo sam izustio riječi: “Gospodaru, ja sam upozrio i dostavio, budi mi Svjedok.“
Od mene je otišla i uputila se prema izlazu broj devet. Samo što sam se okrenuo, narod je užurbanim korakom išao prema tom pravcu. Vidio sam da se nešto dešava, otišao sam tamo i imao sam šta vidjeti, na izlaznim stepenicama, ležala je prekrivena svojom abaijom djevojka koje se svađala sa mnom u tavafu. Bila je mrtva na onom mjestu za koje je rekla da je sačeka Melek smrti. SubhanAllah! Usudila se da izazove Gospodara Nebesa i Zemlje, Gospodara Arša Veličanstvenog, ona, jadno stvorenje, svojom plitkom pameću i svojom ohološću, usudila se na takvo nešto. Rekao je Muhammed b. Alijj: “Nije oholost ušla u čovjekovo srce, a da mu nije u istoj mjeri smanjila njegov razum.” (Sijer ealamin-nubela, 4/408)

ponedjeljak, 28. rujna 2015.

Ispod nikaba je osoba, živo biće!


Ovdje donosimo dijelove pisma djevojke (Azre C.) upućene redakciji, koja sa zarom živi svoju svakodnevnicu godinama poslije druga Tita, koji nije među živima ali njegov utjecaj, izgleda, jest.
Prvi put kada sam otišla na fakultet sa nikabom, prisla mi je čistačica i prvo pitanje je bilo: „Ko te tako pokri kćeri?“ Uz osmjeh sam joj rekla da sam sama sebe pokrila, da nisam udata – ako na to misli. Poslije me pitala da li ikada skidam nikab. Da li je suvišno bilo odgovoriti? Jedno od najčešćih pitanja, zapravo svakodnevnica, jeste o razlogu stavljanja nikaba. Poslije mi je ova ljubazna gospođa rekla kako je mislila da ja s njom neću željeti razgovarati, jer „eto, i ja sam muslimanka, klanjam, vjerujem, ali…“, dalje nije bilo potrebe objašnjavati – shvatila sam šta je htjela reći: ona nije nosila hidžab pa je zbog toga mislila da s njom ne želim razgovarati. „Nije meni uslov da s nekim razgovaram to kako je on obučen i draže mi je kada mi ljudi priđu i pitaju zašto imam nikab nego da odmah osuđuju i napadaju. Uostalom, Allah najbolje zna kakav je ko, mozda je Vaša sedžda iskrenija od moje“, prekinula sam njeno objašnjenje.
Oni koji čuju da nemam muža, koji po nekim mišljenjima „tjeraju“ žene da stave zar ili nikab, pitaju me za moguću prisilu od roditelja. Moji roditelji klanjaju, poste, uče Kur’an, odgajali su me u islamu hvala Allahu, s tim da moja majka nije pokrivena. Kada čuju da mama nije pokrivena, onda dolazi pitanje: „Šta se tebi desilo? Da nisi koga upoznala pa zbog njega?“ Naći će mi milion drugih razloga samo da ne povjeruju u onaj pravi.
Ulice su mi uvijek pune iskušenja sa komentarima. Ti komentari ljudi sa ulice znaju ponekada povrijediti. Ljudi nisu svjesni da je ispod zara osoba, živo biće! Stavljanjem nikaba izgubila sam prijateljice tj. djevojke koje sam smatrala prijateljicama. Kada sam stavila hidžab, jest bilo neshvatanja od strane nekih osoba, ali prihvate, jer je hidžab danas koliko-toliko prihvaćeniji od nikaba. Ali, kada sam nikab stavila, tada su prijateljstva popucala kao led. Nisam nastavila tugovati što su mnogi prekinuli svaki kontakt sa mnom zbog nikaba, ali.. kakvo je, Bože, onda naše prijateljstvo bilo? I još uvijek ljudi govore da im je bitna unutrašnja strana čovjeka, ne izgled… Žalosno je i to da dosta djevojaka sa hidžabom okreću glavu ili ne žele odgovoriti na selam. Je li zbog nikaba, sestro?
„Bože strašila!“, „Nindža!“, „ „Prave strašila od sebe“ itd. Samo su jedan mali dio komentara koje dobijem na ulici, pored raznih psovki. Ako nema komentara obično me prate oštrim pogledom, kao da sam naudila porodici, ili njima samima. Ponekada se zamislim da se okrenem tim ljudima i zapitam ih kako bi njima bilo da im neko dobacuje na ulici i da li bi voljeli da njihovoj djeci neko ružno nešto kaže, ili da ih pljune. Hvala Allahu nije mi se desilo da me neko fizički napadne, tu su verbalni napadi i ponekada se desi da neki od naših građana pljunu za mnom. Kako studiram u drugom gradu, često vozarim, da li autobusom ili vozom, i tada sam u prilici da čujem kako ljudi (ponekada uključujući i vozače) komentarišu kako oni ne znaju šta mi ovako „pobuljene“ želimo da s tim postignemo. Na fakultetu nemam problema sa profesorima. Mislim da znaju da nismo tu kako bi neko ocjenjivao naš izgled, već znanje. U bankama zbog identifikacije radnici u praznoj prostoriji pokazujem lice. Komentari nisu zlonamjerni, ali su skoro pa obavezni: „Vidi sto je lijepa a sakrila se, pa što se tako pokri?“;
Oni što kažu kako su žene sa nikabom zaostale, neznalice, iznenadili bi se kada bi saznali koliko ih završi fakultete, a pored toga odgoje djecu i nauče ih islamu. Pitaju li se oni koliko tih djevojaka obrazovanih ima koje samo zbog nikaba bivaju potcjenjene i nezaposlene? A, svi oni koji kažu kako nikab nije dio islamske tradicije ili kako nismo u Saudijskoj Arabiji, da je kod nas drugačije podneblje, tradicija, drugo (modernije) vrijeme itd. neka se zapitaju kako su izgledale majke vjernika, žene Poslanika s.a.w.s., najbolja generacija Ummeta. Neka pročitaju šta kažu islamski učenjaci četiri najpoznatija mezheba (hanefijskog, šafijskog, malikijskog i hanbelijskog).
(preporod.com)


Mudre izreke Aida el Karnija o ženama



Od najljepšeg što je napisao dr.’Aid El-Qarni.
Žena je kao kahva, ako je zanemaris postaće hladna, pa i u svojim osjećanjima.
Kada žena šuti pred osobom koju voli, riječi dolaze u obliku suza!!
Žena: strahuje u početku da ti se približi, a poslije plače kada se udaljiš od nje. Malo ko je može razumjeti.
Žena: ne traži od tebe ono nemoguće, ona samo hoće da budeš kao muškarac kojeg bi poželio svojoj sestri.
Polovica ženske ljepote je u njenim reakcijama, crvenilo njenih obraza, sjaj njenih očiju i ‘izgubljenog’ govora u pokretu njenih ruku  koje te, stideći se, zagrle.
Žena: Ili je veliko lukavstvo, ili je velika ljubav! I ti čovječe koji to određuješ, ako je iznevjeriš i ona će tebe iznevjeriti, a ako je zavoliš zaljubit će se u tebe.
Žena voli crvenu ružu, koju dobije iznenada, i odobrovolji je kao utjeha u trenutku ljutnje.
Koliko ona voli toliko je i ljubomorna, s toga kada se uznemiri zbog ljubomore, ona mnogo voli.
Žena: liječi i njeguje i kada je bespomoćna tj. bolesna, umiruje i tješi drugoga i kada je sama zabrinuta,  ostaje noću kada je umorna, tuguje i žalosti se kada je u društvu s nepoznatima tj. s onima koje ne poznaje, i plače na dan svog vjenčanja, pa budite humani i milostivi prema njoj.
Žena: voli da se uvijek ophodi prema njoj kao prema djetetu bez obzira koliko god da je porasla.
‘Nemoj’pokucati’ na vrata ženskog srca, a da ne nosiš sa sobom ‘sanduke’ zanimljivih stvari tj. da nemaš ništa čime bi je obradovao.
Kada žena osjeti ljubomoru, nacrtaj joj poljubac na njenim rukama ili poljubi njene ruke, dopusti neka osjeti da je Božija milost kod tebe.
Žena koja je tiha i nježna više lupa po srcu čovjeka.
Žena: iako nekad bude surovog ponašanja, ona nije lišena od osjećaje ljubaznosti i samilosti.
A šta je žensko osim prizorna/nježna i osjetljiva otkucaji/implusi, strahuje od opomene, stidi se od krivnje, pa budi svjestan toga ti koji je voliš ili pa budi pažljiv prema njoj ti koji je voliš.
Ne podnosi ludilo žene i njenu ljubomoru, osim čovjek koji je iskreno voli.
Nije sramotno da čovjek nauči nešto od ženskog srca što će ga učiniti više humanijim i nježnim.
Žena: plaši se  od izdaje, gubitka i odsutnosti, i ne može lahko da zaboravi odsutnost voljene osobe, ona ostane promatrajući ga sa daljine.
Žena može da odgoji dijete bez oca, ali čovjek ‘ne može’ da odgoji dijete bez majke.
♥ Ovdje leži i manifestuje se ženska ljepota.


Bračni život dženetlija i potpun seksualni užitak, bez sjemenih tečnosti, tjelesne iznemoglosti, i bez obaveznog kupanja (gusula)
Već smo spomenuli hadis koji prenosi Ebu Hurejre, u kojem stoji da je Vjerovjesnik, s.a.v.s., rekao:
"Čovjek će u Džennetu imati snage da u jednom danu ima odnose sa stotinu djevica.”
Sened ovog hadisa je vjerodostojan. Također, prethodno smo spomenuli muttefek 'alejhhadis: “Vjernik će u Džennetu imati šator od jednog izdubljenog bisera, koji će biti dugačak šezdeset milja. U njemu će imati žena koje će obilaziti.” Zatim, spomenuli smo i hadis Enesa: "Vjerniku će u Džennetu biti data snaga, tolika i tolika, za seksualni odnos sa ženama.” Tirmizija ga je svrstao u vjerodostojne hadise.
Taberanija, Abdullah b. Ahmed i drugi sakupljači hadisa bilježe predaju Lekita b. Amira, koji kaže:
“'Sa čime će od Dženneta biti upoznati njegovi stanovnici?’ On reče: 'Sa rijekama od čistog meda, rijekama vina od kojeg neće biti glavobolje, mahmurluka i kajanja, rijekama od mlijeka koje se neće kvariti niti mijenjati okus, vodom koja neće nikada biti ustajala, voćem - da živa i zdrava bude t\’oja porodica - koje ti je poznato i boljim od takvog, i čistim ženama. Upitah: ‘Allahov Poslanice, hoćemo li mi u njemu imati dobre žene? On odgovori: Dobre će pripasti dobrima. S njima će imati tjelesni užitak, kao što vi imate užitak u vašim ženama na dunjaluku, samo što neće biti rađanja djece."
Ibn Vehb bilježi predaju Ebu Hurejre, koji kaže daje Allahov Poslanik, s.a.v.s., bio upitan: “Hoćemo li općiti sa našim ženama u Džennetu?” On odgovori: “Da, tako mi Onoga u Čijoj je moći moj život, itekako! A kad se od nje odmakne, ona će ponovo biti čista djevica. "
Taberanija bilježi predaju Ebu Seida el-Hudrije, koji kaže da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao: “Kada dženetlija bude imao odnos sa svojom ženom, ona će i dalje ostati djevica. ”Ovo je garib-hadis, kako ističe Taberanija. On bilježi predaju Ebu Umame, koji kazuje daje neko upitao Allahovog Poslanika, s.a.v.s: “Hoće li se stanovnici Dženneta ženiti?” Poslanik reče: “Da. Imat će ud koji neće mlohaviti, strast koja se neće gasiti, i snažno će ih obljubljivati.” On, također, bilježi predaju Ebu Umame, koji kaže daje Allahov Poslanik, s.a.v.s., upitan: “Hoće li stanovnici Dženneta imati bračne odnose?” Poslanik odgovori: “Da, ali neće biti ejakulacije, niti smrti.”
Ebu Ne’im bilježi predaju Ebu Hurejre, u kojoj se kazuje daje neko upitao Allahovog Poslanika, s.a.v.s: “Hoće li stanovnici Dženneta imati odnose sa svojim ženama?” Poslanik je odgovorio: “Da, tako mi Onoga Koji me je poslao s Istinom. Imat će ih, sa muškim spolnim organom kojem neće dosaditi užitak, stidnicom koja se neće požaliti, i strašću koja neće prestajali.”
El-Hasen b. Sufjan u svome Musnedubilježi predaju Ebu Umame, koji kaže daje Allahov Poslanik, s.a.v.s., upitan: “Hoće li se stanovnici Dženneta ženiti?” Poslanik je odgovorio: “Da, tako mi Onoga Koji me je poslao s Istinom”, i pokazao svojom rukom, “ali neće biti ejakulacije, ni smrti. ”
Seid b. Mensur veli: “Kazivao nam je Sufjan, od Amra, daje Ikrime, tumačeći ajet: ‘Stanovnici Dženneta uživat će toga dana u blagodatima, veseli i radosni" (Jasin, 55), rekao: ‘Ovo znači: u razdjevičenju, tj. uzimanju nevinosti djevicama.’”
Abdullah b. Ahmed bilježi daje Ibn Mesud, tumačeći riječi Uzvišenog: “Stanovnici Dženneta uživat će toga dana u blagodatima, veseli i radosni”, rekao: “Uživat će u razdjevičenju djevica.” Hakim bilježi predaju prema kojoj je i El-Evza’i, tumačeći navedeni ajet Uzvišenog, kazao: “Uživat će u razdjevičenju djevica.” Mukatil veli: “Uživat će u razdjevičenju djevica, za razliku od stanovnika Džehennema, koji ih neće zanimati.” Slično kaže i Ebul-Ahves.
Sulejman et-Tejmi bilježi predaju od Ebu Mudžliza, koji kaže da je pitao Ibn Abbasa o ajetu: “Stanovnici Dženneta uživat će toga dana u blagodatima, veseli i radosni. ”“U čemu će uživati?”, pitao je. On mu je odgovorio: “Uživat će u razdjevičenju djevica.” Ibn Ebi ed-Dunja bilježi predaju Ikrime, od Ibn Abbasa, prema kojoj je Ibn Abbas, tumačeći spomenuti ajet, rekao to isto.
Kazivao nam je Ishak b. Ibrahim, kazivao nam je Jahja b. Jeman, od Eš’asa, i od Džafera, daje Seid b. Džubejr rekao: “Strast od koje će imati divan užitak kolat će njegovim organizmom sedamdeset godina. Međutim, neće se onečistiti tako da se mora kupati, gusul uzimati. Neće osjetiti slabost ili nemoć, impotenciju, nego će upražnjavati svoje seksualne aktivnosti uživajući u blagodatima, bez imalo neugodnosti.”
Onaj ko se na dunjaluku bude čuvao harama, on će tamo imati najljepše užitke. To je slično slučaju onoga ko bude konzumirao vino na ovom svijetu, pa neće kušati dženetsko vino. Ili, onaj ko bude oblačio svilu na ovom svijetu tamo je neće nositi. Također, ko bude jeo iz zlatnog i srebrenog posuđa, neće iz takvog jesti na ahiretu. Jer, Vjerovjesnik, s.a.v.s., rekao je: "Ta uživanja su za njih, one koji ne vjeruju, na dunjaluku, a za vas su pripremljena na ahiretu. ”Ko bude živio udobnim i lagodnim životom, povodeći se za svojim strastima, ta uživanja će mu na ahiretu biti uskraćena. Baš kao što je Uzvišeni ukorio one koji su svoje strasti utrošili na dunjaluku, uživajući u njima. Zbog toga su ashabi, kao i tabi’ini, bili veoma oprezni u tome, i bogobojazni. Imami-Ahmed napominje: “Omer je vidio Džabira b. Abdullaha kako nosi meso koje je za jedan dirhem kupio svojoj porodici, pa mu je rekao: ‘Staje to?’ Džabir mu odgovori: ‘To je meso koje sam kupio za dirhem, svojoj porodici.’ Omer mu reče:
‘Zar odmah treba kupiti, čim neko od vas nešto poželi?! Zar nisi čuo daje Uzvišeni Allah rekao: ‘Vi ste u svome životu na zemlji sve svoje naslade iskoristili i u njima uživali" El-Ahkaf. 20.
Imami-Ahmed veli: “Kazivao nam je Affan, i Džerir b. Hazim, koji tvrdi da mu je El-Hasen rekao: ‘Jedne prilike dođe neka delegacija iz Basre, sa Ebu Musaom, kod Omera. Mi smo inače imali običaj navraćati kod njega. A kod njega bismo zatekli, od jela, tri hljeba - nekada pomazanog maslom, nekada da možeš umočiti u maslinovo ulje, nekada uz malo mlijeka, nekada suhe okorice, smrvljene pa podgrijane, nekada i vrlo malo mesa. Tog dana je rekao: ‘Ja primjećujem, Allaha mi, da vi odmjeravate moju hranu i da vam ne godi. Tako mi Allaha, sigurno bih mogao imati najbolju hranu od svih vas i najlagodnije živjeti. Međutim, ja sam čuo Allahovog Poslanika, s.a.v.s., kada je, ukoravajući jedan narod zbog onoga što su činili, rekao: 'Vi ste u svome životu na zemlji sve svoje naslade iskoristili i u njima uživali. Ko ostavi strast koja je zabranjena, i to učini u ime Allaha, moći će je iskoristiti na budućem svijetu na najbolji mogući način.
Onaj ko je utroši ovdje, tamo će mu biti zabranjena, ili će biti nepotpun užitak. Allah neće dozvoliti da užitak onoga koji je svoju strast natjerao da požuri u grijeh i haram bude isti kao užitak onoga koji je ostavio, ukrotio svoju strast u ime Allaha. To se nikada neće dogoditi A Allah najbolje zna.
Ukratko o knjizi:
 “Vodič ka Džennetu”, kako i sam naslov kaže, predstavlja iscrpan vodič u kojem nas velikan islamske misli, Ibn-Kajjim el-Dževzi, upoznaje sa nizom pitanja vezanih za Džennet, počevši od njegovog stvaranja, nastanjivanja prvih ljudi, Adema, a.s., i Have, r.a., u njemu i događaja sa Iblisom, l.a., zatim sa opisima Dženneta, njegovim baščama i rijekama, perivojima i divanima, dženetskim mladićima i hurijama, raznim dženetskim uživanjima i blagodatima, njegovim deredžama i stanovnicima, kao i sa najvećom nagradom...
"VODIČ KA DŽENNETU"  
Naslov originala:   Hadil-ervah ila biladil-efrah     
Autor: Ibn Kajjim el-Dževzi