subota, 22. kolovoza 2015.

On je Ebu-l-’Ala Muhammed Ibn Husejn Ibn Ja’kub Es-Selefi El-Misri...On je najbolji sjeh...

Njegova najpametnija izjava je:''Ako me ne nađete u Džennetu zauzmite se za mene.''

NJEGOVO PORIJEKLO I ROĐENJE:

Rodio se 1375.g./h., što odgovara 1956.g. po miladu, u selu Mu’temedijja, okrug Imbaba, koji pripada pokrajini Giza u Egiptu.
Njegov otac, Allah mu se Smilovao, je bio dobar insan, smatramo ga takvim i nikoga pred Allahom od grijeha čistim ne smatramo. Osnovao je šerijatsko udrhammedovog sunneta u Mu’temedijji, i bio je jedan od daija/pozivača ka vjerovanju u Allaha, subhanehu we te’ala! Bio je dobroćudan i dobrog srca, voljen i cijenjen među stanovnicima svog sela, veliki mudžtehid na polju reforme i poboljšanja svega što se popraviti moglo i dalo, sve dok nije preselio na Ahiret 20. ša’abana 1420.g./h.
A što se tiče šejha Muhammeda Husejn Ja’kuba, Allah ga sačuvao, on je najstariji od muške djece i ima jednu sestru koja je starija od njega.
Stekao je diplomu mua’llima/onoga koji podučava, a potom se oženio kada je imao manje od 20 godina života.

NJEGOVO STICANJE ZNANJA:
Otputovao je u Kraljevinu Saudijsku Arabiju u periodu 1401.-1405.g./h., tako da je ovaj period za njega bio stvarni početak njegovog usmjerenja ka sticanju šerijatskog znanja.

Potom se vratio u Egipat, ali nakon toga je još nekoliko puta išao u Saudijsku Arabiju na neodređeni period kako bi se dodatno okoristio, a sve je to bilo tako jer je radio, a ujedno i sticao znanje.

U Egipu je naučio Kur’an napamet, te je bio zaposlen u centru informacija i podataka vjerovjesničkog sunneta, a koji je ujedno jedan od prvih centara ovog tipa, koji se bavio i brinuo o unošenju Poslanikovih hadisa u kompjutere, tako da je ovaj period omogućio šejhu uviđaj u razne antologije i zbirke hadisa, pogotovo u “Kutubu-s-Sitte” (Sahihu-l-Buhari, Sahihu-l-Muslim, Sunen Ebi Davud, Sunen et-Tirmizi, Sunen Ibn Madže i Sunen en-Nesai), što mu je obogatilo i povećalo njegovo već stečeno znanje na tom polju.

Šejh je također još od samog početka vodio ličnu brigu o knjigama velikih imama, kao što su Ibnu-l-Dževzi, zatim šejhu-l-islam Ibn Tejmijje, rahmetullahi ‘aleyhi, te njegovi učenici Ibnu-l-Kajjim i Imam Zehebi i mnogi dr. I zato ćemo naći da šejh preporučuje da se čitaju upravo njihova djela, prije svega “Sajdu-l-Hatiri” i “Et-Tebsire” od Ibnu-l-Dževzija, potom “Medaridžu-s-Salikin i “Tariku-l-Hidžretejni” od Ibnu-l-Kajjima, “Sijeru E’lami-n-Nubelai” od Zehebija i čak je smatrao da kuća talibu-l-’ilma (tragača vjerskog znanja) ne smije biti bez ovih djela.

NJEGOVI ŠEJHOVI:
1) Njegova eminencija, ‘Abdu-l-’Aziz Bin Baz, rahmetullahi ‘aleyhi (umro 1420.g./h.). Bivši saudijski muftija, te jedan od trojice osnivača islamskog Univerziteta u Medini, a poslije je dospio i na predsjedničku poziciju tog istog Univerziteta, potom predsjedavajući “Stalne komisije za naučna istraživanja, fetvu te misionarstvo” pri Kraljevini Sadijskoj Arabiji, zatim bivši predsjednik “Fikhskog kolegija” u Mekki Mukerremi. Pa je tako šejh Muhammed Husejn Ja’kub, da ga Allah sačuva, bio učenik ovog istaknutog alima u periodu 1402.-1405.g./h. u velikom mesdžidu u glavnom gradu Saudijske Arabije, Rijadu. Tada je šejh Bin Baz poslije sabah namaza održavao dersove iz 7 (sedam) različitih knjiga, kao što su “Fethu-l-Bari”, “Sahihu-l-Muslim”, “Tahavijina akida”, “Tefsir Ibn Kesir”, “Fethu-l-Medžid”…
Na taj način, veza između šejha Husejn Ja’kuba i šejha Bin Baza je bila veoma prisna, i tako je trajalo sve do smrti cijenjenog šejha i alima, Bin Baza, neka je Allahov rahmet na njega, 1420.g./h.

2) Njegova ekselencija, Muhammed Ibn Salih El-’Usejmin, rahimehullahu, cijenjeni el-Fekih el-Usulijj (poznavalac usulskog Fikha), profesor na univerzitetu “Muhammed Ibn Saud” u Kassimu, te bivši član “Asocijacije istaknutih alima” pri Saudijskoj Arabiji.
Šejh Husejn Ja’kub je učio kod uvaženog ‘Usejmina godine 1410.g./h. u periodu od 6 mjeseci, kada je šejh ‘Usejmin šerhio/komentarisao knjigu “Zadu-l-Mustakne’”, djelo iz hanbelijskog fikha. I to je ustvari šerh/komentar koji je poslije odštampan u nekoliko tomova pod nazivom “Eš-Šerhu-l-Mumti’u ala Zadi-l-Mustakne’”.

3) Uvaženi šejh, ‘Abdullah Ibn Ka’ud, Allah ga sačuvao. – Član “Asocijacije istaknutih alima”, i bivši član “Stalne komisije za naučna istraživanja, fetvu i misionarstvo” pri Kraljevini Saudijskoj Arabiji. Tako je šejh Muhammed Husejn Ja’kub bez prekida prisustvovao njegovim hutbama petkom u njegovom mesdžidu, i pri tome ga je još posjetio nekoliko puta u njegovoj kući, i zahvaljujući tome okoristio se mnogo od njega. Tokom tih njegovih posjeta, šejh Husejn Ja’kub se savjetovao sa uvaženim šejhom Ibn Ka’udom i pri tome pokupio od njega veoma vrijedne savjete.

4) Uvaženi šejh, ‘Abdullah Ibn Gudejan, Allah ga sačuvao. Profesor na fakultetu Šerijata i predsjednik obavještajnog suda, kao i bivši član “Asocijacije istaknutih alima” pri Saudijskoj Arabiji. Uvaženi šejh Husejn Ja’kub je učio kod njega i preslušao veliki dio knjige “Kawa’id” od Ibn Redžeba El-Hanbelija.

5) Istaknuti šejh i alim, ‘Abdullah Ibn ‘Abdi-r-Rahman El-Džibrin, Allah ga sačuvao! Bivši član “Komisije za fetve pri Saudijskoj Arabiji”. Šejh Muhammed Husejn Ja’kub je sticao znanje kod njega u trajanju 6 mjeseci, a pri tome je uvaženi šejh Ibn Džibrin podučavao iz dviju knjiga: “Fethu-l-Medžid” i “Zadu-l-Mustakne’”.

6) Istaknuti islamski učenjak, Muhammed El-Muhtar Eš-Šenkiti, Allah ga sačuvao! El-Fekihu el-Usulijju (poznavalac usulskog Fikha), koji je posjedovao nevjerovatne sposobnosti za vazove i hutbe, kao i korisne dersove, a koji je bio gost grada Allahovog Poslanika, ‘aleyhis-selam, kao i redovan muderris (onaj koji drži dersove i podučava) u džamiji Muhammeda, sallallahu ‘aleyhi we sellem. Šejh Muhammed Husejn Ja’kub ga je posjetio u njegovoj kući, i učio je kod njega jedan dio knjige “Umdetu-l-Ahkam” iz hanbelijskog fikha.

7) Uvaženi šejh i alim, ‘Abdullah Ibn Muhammed El-Emin Eš-Šenkiti, Allah ga sačuvao! Predsjednik odsijeka za tefsir pri islamskom Univerzitetu u Medini Muneweri. Šejh Muhammed Husejn Ja’kub se družio s njime sedmicu dana na jednom putovanju, pa je rekao: “Mnogo sam se okoristio od njega, a naročito u vezi mirnoće i smiraja prsa prema svim musimanima!”

8) Šejh ‘Atijja Salim, rahmetullahi ‘aleyhi. Alim, teolog, i najistaknutiji učenik njegove eminencije, šejha Muhammeda El-Emina Eš-Šenikitija, rahimehullah. I on je taj koji je završio njegovu knjigu “Adwau-l-Bejan”, bio je poznat po svom znanju i svom fikhu, sve dok nije preselio na Ahiret 1420.g./h.

9) Uvaženi alim, Ebu Bekr El-Džezairi, Allah ga sačuvao! Alim, teolog i muderris u Poslanikovoj džamiji u Medini, vlasnik mnogo vrijednih i korisnih knjiga, kao što su “Minhadžu-l-Muslim”, “Akidetu-l-Mu’min” i mnoge druge… Šejh Muhammed Husejn Ja’kub je prisustvovao kod njega na nekoliko njegovih dersova iz oblasti tefsira u Poslanikovoj džamiji, i sve to ga je učinilo prisnim prijateljem sa uvaženim šejhom Ebu Bekrom, Allah mu se smilovao, sve do dana današnjeg. A ovo se najviše odrazilo kroz riječi pohvale koje je napisao šejh Ebu Bekr u uvodu svoje knjige “Ila el-Hude-’tina” šejhu Muhammedu Husejnu Ja’kubu, gdje je rekao o njemu: “Istaknuti učenjak i prijatelj i dobar insan, šejh Muhammed Husejn Ja’kub.”

10) Istaknuti alim, ‘Abud-l-Kadir Šejbe-l-Hamed, Allah ga sačuvao! Šejh Ja’kub je učio pred njim i slušao od njega dersove iz oblasti tefsira.

11) Uvaženi šejh, Usama Muhammed ‘Abdu-l-’Azim Eš-Šafi’i El-Misri, Allah ga sačuvao! Alim, teolog, uzor i primjer pobožnjaka svog vremena. Profesor i predsjednik odsijeka za Usulu-l-Fikh na Univerzitetu Al-Azhar u Kairu. On je taj koji je najviše ostavio traga na šejhu Muhammedu Husejnu Ja’kubu, naročito u pravcu odgoja i pročišćenja. Šejh je pred njim učio i slušao njegova raznorazna predavanja i komentare knjiga od Ibnu-l-Kajjima i Ibnu-l-Dževzije, da im se obojici Allah smiluje.
Šejh Muhammed Husejn Ja’kub je rekao o njemu: “Kada sam se vratio iz Kraljevine Saudijske Arabije, pričali su mi o njemu, i ja sam odmah otišao njemu i pri tome me je zadivio od prvog momenta kada sam ga zatekao nateklih stopala od stajanja u namazu, a to je svakako od osobina dobrih i pobožnih insana, pa sam zbog toga ostao kod njega!”
12) Šejh Redžai El-Misri El-Mekki, Allah ga sačuvao! Preslušao je kod njega mnoge komentare predanja od Begavija u mesdžidu studenata fikha u Kairu.

13) Istaknuti šejh, alim i muhaddis, Muhsin El-’Abbad, Allah mu se smilovao! Susreo se s njim u Medini Muneweri i pri tome ga posjetio u njegovoj kući, pa mu je šejh El-’Abbad poklonio nekoliko svojih knjiga.

14) Šejh Muhmmed Husejn Ja’kub se još sastao sa šejhom Mukbil Ibn Hadi-l-Vadi’i, Allah ga sačuvao, na islamskom Univerzitetu u Medini.

15) Zatim, vidio je šejha, muhaddisa i istaknutog alima, Muhammeda Nasiru-d-Dina El-Albanija, Allah mu se smilovao, tokom hadždža i još je dva puta pričao s njime preko telefona.
Šejh Ja’kub se sastao u Egiptu sa šejhovima i daijama današnjice žudeći za povezanošću i međusobnoj ljubavi i poštovanju, pa zbog toga ćes naći da šejh kada god ih spominje na svojim predavanjima, nikoga ne oslovi osim sa riječima: “Naš šejh!”, a od tih su sljedeći:
- Šejh Muhammed Safwet Nuru-d-Din, predsjednik društva pomagača Sunneta Muhammeda, ‘aleyhis-selam.
- Šejh Muhammed Ibn ‘Ismail El-Mukaddem
- Šejh Ebu Ishak El-Huwejni
- Šejh Muhammed Hassan 
- Šejh Ebu Zerr El-Kalemuni… i ostali, da ih Allah sve zajedno sačuva!






objavio/la-DOVE I Hadisi




























































































HADIS O DŽENNETU



Muhammed, sallallahu alejhi ve sellem, klanjao je ikindija-namaz sa svojim ashabima, a nakon namaza učili su zikr i molili Allaha da im podari dobro na dunjaluku i Džennet na ahiretu. Niko od njih nije ustajao sa svog mjesta niti napustio mesdžid, jer su na Poslanikovom, sallallahu alejhi ve sellem, licu vidjeli osmijeh koji ih je ispunio radošću i u njihova srca unio smiraj...
Izgledalo je kao da je on čuo njihove dove koje su upućivali Allahu, a koje su ga obradovale, pa je želio da ih obavijesti o nečemu što ce i njih obradovati. I oni su se njemu nasmijali i netremice gledali u njegovo lice očekujući šta će kazati. Nedugo zatim on im je rekao: ''Čuo sam da molite Allaha da vam podari Džennet, a znate li šta u njemu sve ima?'' Odgovorili su: ''Allah i Njegov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, najbolje znaju!'' Zatim je Muhammed, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: ''Allah je Svojim robovima pripremio u Džennetu ono što oko nije vidjelo, niti uho čulo, i ono što ljudski razum ne može ni zamisliti. Učite ako želite kur'anski ajet: ” I niko ne zna kakve ih, kao nagrada za ono što su činili, skrivene radosti čekaju .”(Es-Sedžda, 17.)
Nakon toga ashabi su upitali: ''A ko će prvi ući u Džennet?'' Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, odgovorio je: ''Prva skupina koja će ući u Džennet bit će poput mjeseca u noći uštapa.'' ''A zatim?'', upitali su ashabi. Odgovorio je: ''Zatim će nakon njih u Džennet ući skupina koja će sijati poput najblistavijih zvijezda.'' Onda su ashabi upitali: ''Allahov Poslaniče, a kakve su osobine i svojstva tih skupina?'' Muhammed, sallallahu alejhi ve sellem, odgovorio je: ''Njihova srca su ispunjena ljubavlju, kao da se radi o srcu jednog čovjeka. Među njima neće biti razilaženja niti mržnje, i u njemu neće pljuvati, niti će obavljati malu i veliku nuždu. Posuđe njihovo bit će od zlata, češljevi od zlata i srebra, mirisat će se mirisom od sandalovine, njihov znoj će mirisati poput miska, i svaki od njih će imati po dvije džennetske ljepotice kod kojih će se, od neopisive ljepote, vidjeti srž njihovih potkoljenica kroz njihovo meso, i oni će jutrom i večeri slaviti i veličati Allaha,subhanehu we te’ala.'' Zatim su ashabi upitali: ''Hoće li te skupine biti mnogobrojne?'' Odgovorio je: ''To je skupina od sedamdeset hiljada, i svi će oni istovremeno ući u Džennet bez polaganja računa.''
Tada se javio ashab Ukaša ibn Muhsin i rekao: ''Allahov Poslaniče, moli Allaha da ja budem u toj skupini.'' Muhammed, sallallahu alejhi ve sellem, mu je rekao: ''Ti ćeš i biti u toj skupini.'' Ukaša je nakon toga glasno izgovarao tekbire i zahvaljivao Allahu, jer radosniju vijest nije ni želio niti je mogao čuti u svome životu. Nakon toga ashabi su rekli: ''Allahov Poslaniče, opiši nam još malo Džennet.'' Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, nastavio je: ''U Džennetu ima drvo ispod čije hladovine konjanik putuje stotinu godina, pa učite ako hoćete dio ajeta: “U hladovini prostranoj.” (El-Vakia, 30) Mjesto poput luka u Džennetu bolje je od onoga što sunce obasjava kad izlazi ili kad zalazi, a mjesto jednog od vas u Džennetu koje je koliko bič, bolje je od dunjaluka i svega što je na njemu.'' ''A hoće li svi vjernici u Džennetu imati iste blagodati?'', ponovo su upitali ashabi. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, odgovorio je: ''Ne, stanovnici Dženneta će gledati u odaje onih koji će biti iznad njih kao što neko od vas gleda sjajne zvijezde na istočnom ili zapadnom dijelu neba. Stepeni stanovnika Firdevsa su najveći i najuzvišeniji.'' Onda su ashabi upitali: ''Allahov Poslaniče, to su sigurno stepeni koji su pripremljeni isključivo za Allahove poslanike?'' Odgovorio je: ''Ne, tako mi Onoga u čijoj je ruci moja duša! To su stepeni onih koji su vjerovali u Allaha i koji su povjerovali Allahovim poslanicima.'' U tom trenutku su okupljeni ashabi podigli svoje ruke prema nebu i njihova srca su, prije nego njihovi jezici, počela učiti dovu: ''Gospodaru naš, mi smo vjerovali u Tebe vjerovanjem koje nam je pojačalo ubjeđenje, i povjerovali smo u Tvoga Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, pa nas, Gospodaru naš, upiši među stanovnike Džennetul-Firdevsa i podari nam u njemu odaje na najuzvišenijim mjestima.''
(Buhari




četvrtak, 20. kolovoza 2015.

Šta je to ŠIRK...?

Širk je poistovjećivanje stvorenja sa Stvoriteljem u božanskim karakteristikama...
Ovo poistovjećivanje može biti ;

                                              RIJEČIMA              I               DJELIMA
                                          SRCA I TIJELA                      SRCA I TIJELA

Dakle,vidimo da širk su RIJEČI I DJELA (srca i tijela) u kojima se stvorenje poistovjećuje sa Stvoriteljem u božanskim karakteristikama...saznanje ovoga uz činjeicu da se iman izražava ibadetima koji su takođe;

                                                RIJEČI                  I                 DJELA
                                          SRCA I TIJELA                        SRCA I TIJELA

al sa kojima je Allah zadovoljan,uočićemo činjenicu, da koliko je god ibadeta,naspram njih ima isto toliko i širkova ...i da su to u stvari  dvije suprotnosti koja jednu drugu isključuje...a pošto je svaki insan stvoren da mora nešto obožavati izvlači se jedno zlatno pravilo koje glasi      
                                          

                          ŠIRK I IMAN SU DVIJE SUPROTNOSTI KOJE SE NE MOGU SASTAVITI,
                                                  A NIT MOGU OBE ISTODOBNO NESTATI


   Pa kod insana kod kog se javi makar i jedan širk izgubio je osnovu imana,što u suštini bi značilo i gubitak imena MUSLIMAN...    

,,tebi, i onima prije tebe objavljeno je: Ako budeš druge Allahu ravnim smatrao, tvoja djela će sigurno propasti, a ti ćeš izgubljen biti."(Az-Zumer-65)

Šta je sve rečeno o ljubavi...

Mišljenja ljudi o ovom pitanju su mnogobrojna,pa kažu da je ljubav;
  1. neprestana čežnja srcem ispunjenim ljubavlju;
  2. pretpostavljanje voljenog svim ostalim stvorenjima
  3. davanje prednosti željama voljenog nad željama onog koji  voli
  4. poistovjećivanje želja onog koji voli sa željama voljenog
  5. služenje uz čuvanje svetosti i prava voljenog
  6. smatranje da je sve što učiniš za voljenog malehno,bez obzira koliko veliko bilo,i smatranje velikim svake usluge koju voljeni za tebe učini,bez obzira koliko bila malehna
  7. neprestani spomen voljenog u srcu onog koji voli(ja dodajem i nemati spomen drugih koji su predmet ljubomore)
  8. SUŠTINA LJUBAVI JE DA POKLONIŠ SEBE U CJELOSTI ONOME KOGA VOLIŠ I DA TEBI NIŠTA NE PREOSTANE
  9. LJUBAV JE DA IZ SVOG SRCA IZBRIŠEŠ SVE OSIM VOLJENOG(ja dodajem i sve FB ,,FACE" ) i da tebi ništa ne preostane
  10. ljubav je ljubomora da oskrnave svetosti i prava voljenog i ljubomora prema srcu ;DA U NJEMU NE BUDE NIŠTA OSIM VOLJENOG
  11. ljubav je naklonost i želja koja se NE SMANJUJE NE UZVRAĆENOM LJUBAVLJU NITI SE POVEĆAVA UČINJENIM DOBROČINSTVOM
  12. ljubav je čuvanje granica i tajni.Onaj ko za sebe tvrdi da voli,a ne čuva tajne voljenog nije iskren u svojoj ljubavi
  13. ljubav je da ZA SVOG VOLJENOG UČINIŠ SVE ŠTO TRAŽI OD TEBE
  14. ne zaboravljanje voljenog bez obzira šta se desi
  15. ljubav je vatra koja u srcu spali sve osim želja voljenog.Neki kažu da je ljubav spominjanje voljenog pri svakom udisaju vazduha
  16. ljubav je sljepoća i nesposobnost srca da vidi išta drugo osim voljenog i NE PRIDAVANJE PAŽNJE klevetama i ukazivanje na mahane njegovog voljenog
  17. ljubav je da u POTPUNOSTI TEŽIŠ SVOM VOLJENOM,da mu daš prednost nad sobom,svojim životom i imetkom,te da ga podržavaš i javno i tajno,ali i pored toga da smatraš da ga ne volišdovoljno
  18. LJUBAV JE DA ULAŽEŠ KAKO BI POSTIGAO ZADOVOLJSTVO VOLJENOG
  19.  ljubav je neprestana čežnje srca prema voljenom i SMIRAJ KAD SE DO STIGNE DO NJEGA
  20. ljubav je postojanost srca na putu ljubavi i ne pridavanje pažnje klevetama i grdnji koju upućuju prema voljenoj osobi
                               UVOĐENJE ZALJEBLJENIH                                 
                                       u vrt ljubavi                             Ibn Qajjim El-Dževzi

DAL JE DOVOLJNO DA SE SAMO KAŽE ;,, Iako oko ne plače,srce plače"...KAD VOLJENA OSOBA PRUŽI SVOJU RUKU...???...ako je uopšte voljena...???

srijeda, 19. kolovoza 2015.

Ljubav u kući Poslanika,salAllahu alejhi we selleme

Poslanik je postavio temelje bračne idile kroz ljubav,samilost i moral.Mi često izbjegavamo zaviriti u njegov privatni život i mislimo da za tim nema potrebe.Naši brakovi su ugroženi,a mi nećemo da se ugledamo na Poslanika i nj privatni ,koji ustvari i nije privatni,jer nas i njime poučava kako opstaje porodica,kako se održava zajednica,odn kako kontinuira ljudski rod.Sve počinje od braka i ljubavi u braku.Ako brak funkcioniše kako treba,ne mogu ni ostale pojedinosti ići svojim redovnim tokom.Nered u braku utiče na čovjeka i kad je na poslu,u društvu,kad sd osami itd..
Ugledajmo se na Poslanika ,s.a.w.s i nj časne supruge.
Poslanik s.a.w.s je rekao A'iši r.a."Ja sam prema tebi u bračnom i ljubavnom odnosu kao Ebu-Zer' prema svojoj supruzi."(Ebu-Zer'ov odnos prema supruzi je bio primjer bračnog odnosa i kad bi neko htio pokazati kako izg idealan brak,onda bi ga usporedio sa Ebu-Zer'ovim.)
Ona mu puna ljubavi odg:''TI SI MENI BOLjI NEGO EBU-ZER' PREMA SVOJOJ SUPRUZÍ''.


Ovaj hadis nam govori da su lijepe izjave sastavni dio braka.
Poslanik s.a.w.s. Je bio upitan:"ko ti je najdraža osoba na svijetu?" "A'IŠA" odg je.
Nije se ustručavao reći da je da je nj najdraža i najvoljenija osoba A'iša,r.a.

Od A'iše,r.a. prenosi se:"Pila sam iz čase,a imala sam menstruaciju.Dala bih čašu Poslaniku,a on bi svoje usne stavio na mjesto gdje su bile moje usne,a potom bi pio.Svojim ustima bih uzimala meso iz Poslanikovih usta,a zatim bi ih približila usnama Poslanika,s.a.w.s.
On bi naslonio svoja usta na moja i zubima prerezao komadić mesa iz mojih usta."
Od A'iše r.a se prenosi:"Ja i Poslanik kupali smo se u jednoj posudi,ja sam gledala u nj-a on je gledao u mene."
"Poslanik bi našao utočište u mome krilu i učio Kur'an,iako sam imala menstruaciju!"
Poslanik s.a.w.s je rekao:"Od dunjalučkih stvari su mi najdraže žene i mirisi,a radost moga srca je u namazu."
"Najbolji od vas su oni koji su najbolji prema svojim ženama.A ja sam među vama najbolji prema svojoj ženi."



...Žena u Islamu-Ibn Qajjim....

Žene su poput jabuka na stablima. Najbolje se nalaze na vrhu stabla. Muškarci ne žele doci do najboljih, jer se boje da ce pasti i ozlijediti se.Umjesto toga, uzimaju truhle jabuke koje su pale na zemlju, i koje, iako nisu tako dobre, do njih lakše dodu. Zato jabuke koje se nalaze na vrhu stabla, misle da s njima nesto nije u redu, dok su zapravo one posebne.Jednostavno moraju biti strpljive i cekati da pravi muškarac dode, onaj koji je tako hrabar da se popne do vrha stabla zbog njih. Ne smijemo pasti da nas dohvate, ko nas treba i voli napravit ce SVE da dode do nas.

* Žena je izasla iz rebra muškarca, a ne iz nogu da bude gažena, niti iz glave da bude nadmocna.

* Nego sa boka da bude jednaka, ispod ruke da bude zašticena, i blizu srca da bude voljena. Ništa nije bez smisla Imam oci za svjetlo…za zelenilo proljeca i bjelinu snijega…za sivilo oblaka i plavetnilo neba…za zvijezde u noci i za nevjerovatno cudo...

* Usta imam da govorim dobre rijeci na koje drugi ceka…usne imam za poljubac, ruke da njezno i s ljubavlju pruzim siromahu kruh i utjehu… Imam noge da krenem prema bližnjemu…i srce…za ljubav, toplinu - za one koji žive u samoci. Imam tijelo da se priblizim drugima. Bez tijela ne mogu nikamo. Ništa nije bez smisla. Sve ima svoje duboko znacenje.

(Ibn Qajjim el-Dževzijja)