subota, 26. rujna 2015.

Hadisi o ženama


"One su (žene), uistinu, druga polovica muškarcima." 
(Ahmed, Ebu Davud, Tirmizi, Ed-Daremi)

"Među stvarima vašega svijeta, najdraže su mi bile žene i mirisi: a svježina moga oka (radost moga srca) jeste u namazu." 
(Nesai, Ahmed, Ibn Sa’d)

"Neka vjernik ne mrzi vjernicu, jer ako nije zadovoljan sa nekim njezinim svojstvom, zadovoljan je sa nekim drugim."
 (Muslim)

"Četiri elementa dolaze u obzir i utječu na čovjeka prilikom odabiranja određene osobe za ženu: 
  • ljepota,
  • porijeklo, 
  • bogatstvo i
  • moralni kvaliteti (vjera). 
A ja ti preporučujem da paziš na moralne i duševne kvalitete i da tražiš takvu ženu."
(Buhari)

"Ljudi su stradali kad god su bili potcinjeni ženama" 
(Ahmed, slab)

"Poslije moje smrti ljudima neće ostati veće iskušenje od onoga u koje će ga dovoditi žene."
 (Ibn Madže)

"Grešno je svako oko koje gleda što je zabranjeno, jer time vrši čin bluda. Žena koja se namirise i lijepo nakiti u namjeri da zavede grupu ljudi kraj kojih prođe, griješna je zbog takvog postupka, kojim može izazvati pobudu i odvesti u blud."
 (Ahmed, Tirmizi)

"Dvije vrste ljudi biće stanovnici Džehennema i ja ih poslije ovozemaljskog života, neću više vidjeti: silnici, u čijim su rukama bičevi debljine kravljih repova, kojima tuku svijet i žene koje nose prozirnu odjeću kao da su gole, koje okreću lice od Allahovih zapovijedi i sklone su zlim djelima, a glave su im kao grbe u deva. Takve žene neće ući u Džennet, niti će osjetiti njegov miris! A miris njegov se širi na sve strane veoma daleko."
(Ahmed)

"Allahovo prokletstvo je na žene koje oponašaju muškarce i na muškarce koji oponašaju žene."
 (Ahmed, Ebu Davud)

"Žena koja stavlja periku na glavu, obmanjuje, a svaka obmana je zabranjena."
(Nesai)

"Ženi nije dozvoljeno da putuje ni koliko iznose dva dana hoda bez muža ili najbližeg rodjaka (mahrema – sa kojim ne može stupiti u brak)."
(Buhari)

"Žena neće putovati osim s mahremom"
(Buhari, Muslim)

"Ženska će osoba kod udaje gledati da se uda za pobožna, čudoredna, ljubazna i darežljiva muža, a paziće da se ne uda za pokvarena čovjeka. Mlade djevojke ne treba udavati za stare, niti za pokvarene ljude. Treba da se udaju za svoju priliku."
 (Ibni Abidin)

"Žena koja redovito klanja pet vakata namaza, posti mjesec Ramazana, čuva svoju čast i poštenje i bude pokorna svome mužu, ući će u Džennet."
 (Bezzar)

"Poslije pobožnosti i bogobojaznosti muslimanu nije ništa korisnije dato kao dobra žena: kada joj muž nešto naredi, ona to izvrši: kada je pogleda, ona ga svojim pogledom razveseli i raspoloži; ako je za neku stvar zakune, ona to izvrši; ako čuva svoje poštenje i muževu imovinu kada je on odsutan."
 (Ibn Madže)

"Da sam ikome naredio da čini sedždu drugome, naredio bih ženama da čine sedždu svojim muževima, radi prava koja im je Allah dao nad njima."
 (Ebu Davud, hakim, Tirmizi)

"Neka žene iz plemena Has’am je došla kod Allahova Poslanika a.s i rekla mu: - Allahov Poslaniče, objasni mi kakve su obaveze žene prema mužu. Ja sam bez muža, pa ako mognem tim obavezama udovoljiti, udaću se, inače, i dalje ću ostati da živim bez muža.

Muhammed (a.s.) joj reče:

  • Žena je dužna na poziv muža stupiti u intimni odnos kad god on to bude tražio.
  • Žena ne smije postiti dobrovoljni post (nafilu) bez muževog odobrenja, jer ako to uradi samo je gladovala, jer u tom slučaju post neće biti primljen kod Allaha. Dužnost joj je da ne izlazi iz kuce bez muževog znanja i odobrenja, jer ako to radi proklinjaće je nebeski meleki, meleki koji donose ljudima Allahovu milost i meleki koji su zaduženi da izvrše kaznu." 
(Taberani)

"Hazreti Aiša priča: "Pitala sam Allahova Poslanika a.s kome žena najviše duguje svoju poslusnost, a on mi reče: Mužu. A kome čovjek najviše duguje? Majci – odgovori mi Allahov Poslanik. a.s""
(Ahmed, Nesai)

"Žena koja umre, a njezin muž bude zadovoljan s njom, ući će u Džennet."
(Tirmizi)

"Nije naš onaj koji odvrati ženu od njezina muža."
 (Ebu Davud, Nesai)

"Najblagoslovljenija je ona žena koju je najlakše opskrbiti."
(Ahmed)

"Ženi koja zatraži od svog muža razvod braka, bez opravdanog razloga, biće uskraćeni dzennetski mirisi." 
(Ahmed, Ebu Davud)

"Čuvajte se lijepe žene koja je lošeg porijekla i odgoja."
 (Darekutni)

"Čuvajte se sedam stvari koje upropašcavaju onoga ko ih cini:

  1. širka,
  2. sihra, 
  3. ubijanja na pravdi Boga, 
  4. kamate, 
  5. imetka siročeta, 
  6. bježanja sa bojnog polja i potvore za blud pobožne i cestite vjernice."  
 (Buhari, Muslim, Ebu davud i Nesai)

"Žena u menstruaciji može učiti (napamet) ajet."
(Buhari)

"Ženite se, jer vam žene doista donose blagoslov u kuće."
 (Bezzar)

"Tražite nafaku stupanjem u brak."
(Dejlemi)

"Ako vam dođe onaj ko vam odgovara po izgledu i vladanju, sa željom da se oženi od vas, oženite ga. Ako to ne budete činili, dolaziće do smutnje na Zemlji i poroka širokih razmjera."
(Ibn Kutejbe, Tirmizi)

"Ne uzimajte žene zbog njihove ljepote, jer ih ljepota može upropastiti; ne uzimajte ih zbog njihova imetka, jer ih imetak može učiniti obijesnim; uzimajte ih zbog njihove pobožnosti, jer ćete imati dobro odgojene, solidne i vrijedne supruge."
(Ibn Madže)

"Brak je dio mog sunneta; svako ko se udalji od našeg pravca udaljava se od nas."
(Ibn Madže)

"Sklapajte brakove i rađajte djecu; ja ću se ponositi vašim brojem naspram drugih zajednica."
 (Bejheki)

"Žena se uzima zbog četiri stvari:

  • zbog imovine, 
  • radi dobrog roda, 
  • zbog ljepote, 
  • zbog pobožnosti. 
Drži se ove pobožne!
 (Buhari, Muslim)

"Tri izjave imaju se smatrati zbiljom bez obzira da li su potekle u zbilji ili sali: vjenčavanje, puštanje žene (razvod) i vraćanje njezino nakon puštanja.
(Ahmed, Ebu Davud, Ibn Madze, Tirmizi)

"Allah najviše prezire, iako je to samo po sebi dozvoljeno djelo, razvrgnuće braka."
(Ebu Davud, Hakim, Ibn Kutejbe)

"Objelodanite stupanje u brak, a vjeridbu držite u tajnosti."
 (Dejlemi)

"Najblagosloveniji je onaj brak koji je najlakši opremom."
(Ibn Kutejbe)

"Neka ni jedan od vas ne zaručuje ono što je zaručio njegov brat, osim ako prvi prosac odustane ili mu sam dozvoli."
(Buhari, Muslim)

"Jedan dan gozbe na svadbi je sunnet (obaveza), dva dana su dobro djelo, a tri dana su vec znak hvalisanja i želje za prestižom."
(Taberani)

"Kada se ženio Poslanikov a.s drug Abdurahman ibn Avf, Allahov Poslanik a.s. mu je rekao: "- Priredi gozbu, zakolji makar ovcu!""
(Buhari, Muslim)

"Pristanak za udaju žene koja je ranije udavana je preči od pristanka njezina staratelja, a i od djevojke se traži pristanak, koji može biti iskazan i njezinom šutnjom."
(Autori Sunnena)

"Najbolji među vama su oni koji su najbolji prema ženama."
(Ahmed)

"Prema ženama su velikodušni i pažljivi samo plemeniti ljudi, a žene ponižuju i zlostavljaju samo oni koji su loši i niske naravi."
(Ibn Asakir)

"Oporučujem vam lijep postupak sa svojim suprugama."
 (Buhari)

"Bojte se Allaha u pogledu žena! Vi kod njih imate svoja prava, a i one kod vas imaju svoja prava."
  (Muslim)

"Kada neko od vas ima spolni odnos sa svojom suprugom, neka se ne udaljuje od nje sve dok i ona ne zadovolji svoje potrebe."
 (Ibn Adijj)

"Kod Allaha na Sudnjem danu najgore mjesto će imati onaj čovjek koji objelodani ono što mu njegova žena povjeri pri spolnom snošaju kao i on njoj."
 (Muslim, Ahmed)

Radite što želite, ali biće onako kako Allah odredi. Od svake vode (sperme) ne nastaje djete."
 (Ahmed)

"Čovjek će biti nagrađen i za intimni život sa svojom ženom. Jedan od slušatelja, koga je ova riječ Allahova Poslanika s.a.a.w. ne malo iznenadila, začuđeno upita: Zar će čovjek biti nagrađen i za to što zadovoljava svoju strast? – na što mu Allahov Poslanik s.a.a.w. odgovori: Zar ne znaš da bi učinio haram ako bi svoju strast zadovoljavao na nedozvoljen način, zato, ako je zadovoljava na dozvoljen način, biće nagrađen."
(Muslim)

"Kada neka od vas pođe na jaciju, neka se ne miriše te večeri; a koja god se namiriše neka ne dolazi te večeri na jaciju."
(Ahmed)

"Uzvišeni Allah ne gleda u ženu koja ne zahvaljuje svome mužu, a ne može bez njega."
 (Nesai)

"Allah ne gleda u čovjeka koji ima odnos sa ženom u stražnji, analni otvor."

"Proklet je onaj koji opči sa ženom u analni otvor."
(Ebu Davud)

"Kupala sam se sa Poslanikom s.a.a.w iz iste posude u kojoj su nam se ruke preplitale, a on je stizao uzeti vodu prije mene, pa sam mu govorila: Ostavi i za mene, ostavi i meni! Bili smo obadvoje džunupi."
(Buhari i Muslim)

"Žena dođe u liku šejtana, i ode u njegovom liku. Zato ako nekom zapne za oko neko žensko, neka ide svojoj ženi i ima sa njom odnos, to će mu odagnati stvorenu viziju."
(Muslim)

1 komentara:

Od 8. siječnja 2024. u 18:19 , Blogger isabel kedem kaže...

Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i rekao mi je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena bacila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se muž zauvijek vratio i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti preko gmail adrese: drapata4@gmail.com ili preko njegovog Vibera: (+447307347648)

 

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica